KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan

  • masa pelepasan:2024-01-09 16:43:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:543
  • Penerangan pantas:

    Kidal,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,KidalBilik distribusi pengubah, sehingga kebocoran minyak kes

Kandungan artikel

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,KidalBilik distribusi pengubah, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

KidalPasar pengubah dalaman lambat

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

AndijanPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Penghakiman cacat pengubah kuasa


KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Pembuat pengubah jenis kering

Keperlukan pemasanganKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,KidalImpedansi pengubah kuasa, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Piawai inspeksiDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

KidalDengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

KidalMaklumat produk lain
  • port lautTekanan hidraulik paksi boarding tetapAkal harga berkaitan dengan faktor apa

    port lautTekanan hidraulik paksi boarding tetapAkal harga berkaitan dengan faktor apa

  • port lautPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakTurun naik harga industri

    port lautPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakTurun naik harga industri

  • port lautLift bender tahapKesan sesak

    port lautLift bender tahapKesan sesak

  • Bandar HandanBerapa banyak pengubah kotak 315Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

    Bandar HandanBerapa banyak pengubah kotak 315Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

  • AntonyPlatform angkat hidraulik 8-meterTiga perkara asas kerja rumah

    AntonyPlatform angkat hidraulik 8-meterTiga perkara asas kerja rumah

  • AntonyJembatan naik keretaApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    AntonyJembatan naik keretaApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • Fijicameroon_ departments. kgmTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerhatikan pembentukan kesedaran je

    Fijicameroon_ departments. kgmTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerhatikan pembentukan kesedaran je

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPermintaan keun

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPermintaan keun

  • segera:Peringatan: Maklumat KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan memberi anda KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan. KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KidalBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAMekanisme pelindung bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!